Skeda Teknike e Projektit
Promotor italian:UNIONCAMERE/Camera di Commercio Industria Artigianato Agricoltura di Foggia
Titulli i projektit: BALKANEXPO
Vendi ku do te aplikohet projekti: ALBANIA
Partner italian: Unioncamere Molise, CCIAA di Chieti, CCIAA di Matera
Partner Shqiptar Konfindustria Shqiptare”
Aplikuar per: NVM Ndermarje te Vogla e te Mesme Italiane dhe Shqiptare qe operojne ne sektorin e ushqimit.
Përshkrim i shkurter i projektit:
Qëllimi i projektit: për të ofruar një numër të zgjedhur të pronarëve të bizneseve të vogla të specializuara italiane dhe shqiptare në sektorin e ushqimit “tipik” dhe “organik”.
Një varg i shërbimeve të specializuara për të përmirësuar performancën e biznesit në lidhje me aftësitë e komunikimit,ne marrëdhënieve të biznesit.
(B2B takime, etj.) në tregjet e brendshme dhe të huaj, në lidhje të veçantë për mundësinë e përdorimit të këtyre mjeteve të marketingut në dy aktivitete të rëndësishme ne Foggia dhe ne Tirane
Analiza e nevojave të bizneseve me check-up të zhvilluar për një total prej 40 kompanive;
• Zhvillimi i planeve operative
• Pjesëmarrja në takime B2B ne Foggia dhe ne Tirane
• Veprimet ndihmë për bizneset, pasi dy takimeve B2B
• Koordinimi i përgjithshëm i projektit;
• Veprimet për të mbështetur projektin.
Përshkrimi i ndërhyrjeve të kërkuara:
Identifikimin e nevojave të perceptuara dhe kufizimeve, mjedisi ekonomik, ligjor dhe social në zonë dhe në fushën e intervenimit, duke theksuar korrespondencën e tyre me aktivitetet e projektit;
Një pjesë e konsiderueshme e bizneseve të vogla italiane për vite e modelit të zhvillimit motor, vuajnë nga disa probleme të cilat, pothuajse në shumicën e rasteve, janë të përmbledhura dhe të kategorizuar:
• Gama e produkteve / shërbimeve nuk është e reja si kompania është shpesh e kufizuar në replikimin në fusha të tjera të identifikuara zgjidhje dhe përzierje të marketingut për tregun e ndjekur rregullisht;
• Burime të pamjaftueshme financiare, për shkak të undercapitalization atavik e bizneseve të vogla, dhe gjithashtu, vlera të kufizuara shtoi se strategjia e internacionalizimit përshkruar në paragrafin e mësipërm mund të gjenerojnë (përsërisë = kopjoni = fitojnë pak). Ky problem është komplikuar edhe nga struktura organizative e sistemit financiar italian, i cili ende nuk është në gjendje për të mbështetur plotësisht të dy pranitë e kapilar jashtë vendit për atë nivel të garancive të pagueshëm, ndërkombëtarizimin e NVM-ve.
• Burimet njerëzore nuk janë të kualifikuar për të diskutuar (këto ditë, në vend të luftuar) në mjedise konkurruese janë më të hapur (I kanë burime të kufizuara, të paguaj pak dhe për këtë arsye nuk janë tërheqës për burime më të kualifikuar);
• Modele organizative shpesh përqëndruara, duke çuar e sipërmarrësit për të ditur çdo gjë dhe të vendosin për çdo gjë, duke e bërë të pamundur për të marrë ne kohë risi (produkteve / shërbimeve, por edhe tregjet), për të eksploruar mënyra të reja dhe të zhvillojnë strategji të reja.
Marrësit e ndërhyrjeve të parashikuara nga projekti i propozuar, pra, të biznesit të vogël industria ushqimore italiane dhe shqiptare te specializuar në prodhimin e produkteve vendore – një spektër të gjerë të kompanive të cilat është një pjesë ekonomikisht dhe shoqërisht ngarje Italia dhe Shqipëria, vendet të përfshirë në këtë iniciativë, duke propozuar për të zgjedhur dhe për të alokuar ndihmën e projektit në masën e dy të tretave të kompanive italiane dhe të tretë të atyre shqiptarëve.
Këto kompani janë të bashkuar nga pikat e forta dhe dobësitë tona të përbashkëta: ato janë pothuajse gjithmonë në gjendje të prodhojë cilësi të lartë dhe me specifikat fortë territoriale; pothuajse asnjëherë, shpërndarja madhësia dhe skenarët ndryshojnë kanë burimet e nevojshme organizative dhe financiare për të sulmonte në mënyrë të qëndrueshme në tregjet e brendshme dhe ndërkombëtare të referencës, gjithnjë e më komplekse, të pjekur dhe të kushtueshme në aspektin e komunikimit dhe shpërndarjes.
Këto karakteristika janë konfirmuar edhe – për zonën territoriale të referencës të projektit – scrolling nëpër katalogët e edicioneve të kaluara të ekspozitave të mëdha të organizuara nga aktorët italiane dhe autoriteteve lokale, të tilla si, për shembull, Fiera del Levante dhe La Fiera del Levante në Shqipëri, ngjarjet për të cilat, përveç prani të rëndësishme institucionale, duke shënuar një qarkullim prej bizneseve të vogla në vend të lartë.
Kompanitë e vogla Madhësia shpesh nuk janë të përgatitur për të eksportuar aktivitetet dhe internacionalizimi edhe më pak. Kjo dobësi strukturore e SME-ve që i përkasin kategorisë, na ka çuar në përgatitjen e këtij projekti, i cili dëshiron të trajtuar problemin e shumë ndërmarrje të vogla organizative dhe kulturore, sidomos në dritën e çështjeve specifike të referencës gjeografike.
Marrëdhëniet me nismat e tjera në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar dhe / ose të Komunitetit
Aktivitetet e projektit janë pjesë e një rrugë të kujdesit të sistemit të dhomës për NVM-të italiane në proceset e tyre të ndërkombëtarizimit, në veçanti organizimin e sallon Euro & Med Food nga Dhoma e Tregtisë së Foggia, në vitin e tij të pestë, ka pasur një të drejtuar të gjithnjë e më shumë vëmendje nga bota e biznesit dhe sistemit dhoma italian, si në aspektin e pjesëmarrjes së firmave në të njëjtin sistem dhomës dhe technostructures saj. Këto ndryshime u bë e mundur nga ndërveprimi i aktiviteteve të ndryshme që Dhoma e Tregtise e Foggia ka vënë në vend të dy në një kombëtare dhe ndërkombëtare; në radhë të parë krijimin e një programi të përbashkët për organizimin e dhomë të gjallë, ju shihni, midis nxitësit Unioncamere Pulias;aktivizimin e një numri i veprimeve të sistemit, të cilat kanë qenë në gjendje të ofrojë mundësi për të përmbushur, shkëmbim dhe të biznesit mbi çështje të mëdha:
• Ndërkombëtarizimi (me takimin e CCIEE Zona e Mesdheut, në bashkëpunim me Assocamerestero);
• Promovimi dhe zhvillimi i resurseve lokale (SIAFT projekt – Southern Shtetet e Bashkuara Ushqimit dhe Agro Turizmit, nga të fondit për barazim të vitit 2006, në partneritet me Odën Ekonomike të Matera, Potenza, Crotone dhe Reggio Calabria).
Drejtë Panairi Ndërkombëtar i Tiranës, tani në vitin e tij të pesëmbëdhjetë, është një nga ngjarjet më të rëndësishme të gjithë zonën e Ballkanit, si në mes të partnerëve, me pranitë e mëdha në Kosovë, Maqedoni, Greqi, Serbi, Kroaci, dhe në shumë vende të tjera evropiane dhe aziatike.
Të dy ngjarjet, të cilat do të jenë në fokus të projektit dhe për këtë arsye janë të vendosur mirë në iniciativat kombëtare dhe ndërkombëtare.